Arvee Business Group

Niels Arvee, Ondernemer over Ondernemen

Voor goede narrowcasting ga je naar een specialist

19 augustus 2017 Niels Arvee 0 Comments

Wil je graag door middel van schermen een boodschap uitsturen naar je klanten, werknemers of bezoekers? Maar weet je eigenlijk niet hoe je dit moet doen en waar je moet beginnen? Dan kun je gebruik maken van een specialist in Narrowcasting, zoals Qyn. Deze mensen zullen je helpen met het uitkiezen van het soort scherm, met het maken van de boodschap en zullen je adviseren over de plaatsing. Daarnaast kun je erop rekenen dat je een makkelijk te bedienen programma krijgt zodat je snel kunt updaten wat er op je schermen staat.

Wat is narrowcasting?

Narrowcasting is een manier van informeren of reclame maken wat gedaan wordt via een aantal schermen in je winkel, snackbar, ziekenhuis, bibliotheek, bioscoop, kantoor, noem maar op. Op deze schermen wordt informatie uitgezonden die je zelf uitzoekt. Denk aan de wachttijden voor de volgende bussen, een plattegrond, de laatste acties, de bestsellers en prestaties van het bedrijf of de werknemers. Eigenlijk is alles mogelijk. Van een quiz op een touchscreen tot de weersvoorspelling op een LCD-scherm en van een dagelijkse aanbieding tot een plattegrond van je bedrijf. Steeds vaker duiken deze schermen op, zowel in het straatbeeld als binnen, en narrowcasting is dan ook al een tijdje een snelgroeiende marketingtechniek.

Een specialist inhuren

Voordat je een specialist inhuurt is het belangrijk dat je iemand vindt die jouw visie kan overbrengen. Dit doe je door goed marktonderzoek te doen en bijvoorbeeld alles over Qyn uit te zoeken. Ben je een caféhouder en wil je deze moderniseren, dan kun je een aantal LCD-schermen naast elkaar hangen en hier videobeelden op uitzenden. Hiervoor heb je een vooruitstrevend bedrijf nodig, die ervoor zorgt dat jij uitspringt boven de rest. Heb je echter een kantoor en wil je een aantal schermen laten plaatsen voor je werknemers, dan is heb je meer baat bij een traditionelere aanpak. Met het juiste bedrijf en de juiste werkwijze, kun je werknemers, klanten en bezoekers voorzien van belangrijke informatie op een dynamische en speelse manier.

Previous Post

Next Post